جستجوی این وبلاگ

۳۱ فروردین ۱۳۸۶

من کی ام!؟

به عبارت پیچیده:

من منم چون پشه ای برسطح آب
...من منم دیوانه رندی پُر شتــــــاب
......از پس کوه تیــــان شـــان رخ نما
.........آمده بهر مداوای ســـــــــــــــراب*
............عشق را خواهم که طرحــی نو زنـم
...............دین عصیانگر برم سنگین به خواب
..................عقل و منطق را نهیـــبـی خوش نهم
.....................با تـــمـــدن نـــــــــــرد بازم پُر عتاب
........................گر تو هم چون من به فکر خانـــه ای

...........................باش همـــــراهم به دنبال ســــــــراب** 

 
به عبارت ساده تر:

یک نپتائیست "N.E.P.T.A.I.S.T" هستم!:

N.E.P.T.A.I.S.T, stands for Neo-polytheist (my own philosophy), Epicurean, Pragmatist, Transformist, Against death penalty, Individualist, Solutionist & Tolerant
و به عبارت خیلی ساده:

"Optimist"  امیدوار...(مخصوصن نسبت به زنده شدن دوباره ایران). 

خوشحالم از اینکه گوشه ای دنج از این فضای مجازی اینترنت را در اختیار دارم که می توانم خود را لااقل با همزبانان خودم قسمت کنم.

و در نهایت باید بگویم که حد شعور من هم در حد شعار زیر است:

زنده باد انسانیت
زنده باد طبیـعت
و
زنـــده باد آزادی
____________________________________________
*- خطای دید
**- چشمه، سر منشاء رود 

هیچ نظری موجود نیست: