جستجوی این وبلاگ

۱۴ خرداد ۱۳۸۶

ال لاة - اللة - الله

آیا میتوان باور کرد که حدود یک میلیارد مسلمان ندانند که "بت پرست" هستند و در حقیقت دارند بتی به نام لات (لاة) را می پرستند و هر روز سال و روزی چند بار رو به سوی "خانه" آن بت اعظم یعنی کعبه؛ دولا و راست میشوند (نماز میخوانند) و مراتب بندگی و غلامی خویش را نسبت به جایگاه آن بت "از بین رفته" در طول تاریخ بجای می آورند؟!
حالا گیریم مسلمانند و طبیعی است که این مسائل را ندانند؛ ولی جدن آیا وقت آن نرسیده که از اون چند میلیارد غیر مسلمون، لااقل یک "شیر پاک خورده" بلند بشه و این مسئله مهم را براشون روشن کنه که:

«ای عزیزان دل؛ "محمد بن عبدالله" یک خدای جدید براتون رو نکرده. بلکه آقاتون حاج "محمد مصطفی" * همان بت بزرگ "لاة" را که در لسان عربی بخاطر معرفه بودن نام، الف و لام گرفته و شده (اللة) و بالطبع "تاء" تأنیس آخر هم که در عربی "هاء" تلفظ میشود و تبدیل به نام "الله" شده را تنها اعتباری نو و ویژه بخشیده و جایگاهش را برای اعراب بدوی در عرش تثبیت کرده و بت بتانش کرده و سایر بتان بزرگ مانند هبل و مناة و عزی و غیره و ذلک را نیز از بندگان مقربش مقرر فرموده است. همین!» 
نشون به اون نشونی که تیروطایفه "محمد" (بنی هاشم) از پرستندگان آن بت اعظم بودند و حتی جد محمد برای پسر خودش نام "عبدالله" به معنی "بنده الله" را برگزیده بود. آخه بابا جان! پدر طرف خودش بنده "ال لاة" بوده؛ اونوقت شما چرا هنوز فکر می کنید الله را محمد به دنیا معرفی کرده؟!! (خودتون از این نفکرتون شاخ در نمی آورید؟!) 

در نمی آورند!

پس جان ما، یکی پیدا بشه و تا بیش از این دیر نشده (1400 سال!!) و عزیزان بهشت جو، چندین و چند جای دیگر را منفجر نکرده اند؛ اینو بهشون بگه...!

////////////////////////////////////////////////
*. توضیح ضروری اینکه، من بشخصه "وجود تاریخی" هیچ یک از شخصیتهای مذهبی باستانی را منجمله موسی و عیسی و محمد و غیره را در عالم واقع قبول ندارم چون وجود حقیقی شان در تاریخ برای هیچکس به صورت "سندی مکتوب در هنگام حیاتشان"؛ محرز نیست و تمامی زندگی نامه ها یا بیانات و روایات ایشان مربوط است به ده ها و حتی صدها سال پس از مرگ ایشان!... ولی خُب به هر روی، چون داستان وجود ایشان اینگونه در حکایات و قصص به گوش ما رسیده است و در اصل "وجود داستانی" دارند، من همواره در جای جای نوشته هایم، شخصیتهای موجود در همان قصه ها و حکایت ها را مد نظر خویش قرار می دهم.

هیچ نظری موجود نیست: