جستجوی این وبلاگ

۲۰ خرداد ۱۴۰۳

آیا دنبال عامل اصلی حمله 7 اکتبر هستید؟

اگر هستید، که لابد هستید! پس بگذارید یک آس خوب برایتان رو کنم😊:


بروید سراغ ابلهانه ترین و مضحک ترین و عجیب ترین و شنیع ترین و غریب ترین و خفت بار ترین و ذلیلانه ترین و رذیلانه ترین و حقیرانه ترین و ناعادلانه ترین و خائنانه ترین و خطرناکترین....و هر چه ترین زشت دیگر.... مبادله زندانییان امنیتی در تمام طول تاریخ این جهان هستی! 

یعنی بروید به سال 2011 و دریابید که چطور و چرا و چگونه در یک اقدام غیر قابل توصیف منطقی در کشور اسراییل "1027" زندانی امنیتی بعضا فوق خطرناک که تعداد زیادی از ایشان حتی چندین محکومیت "حبس ابد" بابت بمبگذاریها و حملات به غیرنظامیان داشتند در مقابل فقط و فقط یک سرباز اسراییلی 😱😡به نام گیلاد شلیت آزاد شدند و از آن پس به جان ملت اسراییل و اعراب منطقه افتادند از جمله رهبر شاخه نظامی حماس و طراح حمله هفت اکتبر و مسئول کشتار هزاران عرب و اسرائیلی "یحیی سینوار"! 
در این قضیه البته ما یک سرنخ کوچک پیدا می کنیم به نام "گرشون بسکین" که یک آمریکایی متصل به سازمانی انگلیسی ست که در این کار پست و جنایتکارانه شدیدا سهیم بود!
گرشون بسکین

ولی چون اسم این شخص حتی در "ویکیپدیا" نیز مطرح شده تقریبا بعید است امروزه چندان مهره ی کارسازی برای گردانندگان سیاست روز منطقه باشد 
ولی 
بهرحال نکته مهم اینجاست که اگر اسرائیل، امثال این مهره را پیدا کنند بپرسند برچه اساسی چنین مبادله ای اصلا بفکر کسی رسید و سپس با تکنیک های علمی ایشان را مُقُر بیاورند، بگمان بنده اکثریت معادلات و مشکلات گریبانگیر اسرائیل و کل منطقه حل وفصل میشود...

هیچ نظری موجود نیست: