جستجوی این وبلاگ

۱۴ اسفند ۱۳۸۷

بودن یا نبودن نه!..."قبله اول" یا "مسجد عمر"... مسئله اینست

و اما... راویان اخبار و ناقلان آثار و طوطیان شکر شکن شیرین گفتار به قدری از فناوری اطلاعات و تکنولوژی ارتباطات و دانش بی حد حکومت دینی ما در قرن اطلاعات و ارتباطات و فن آوری و کامپیوتر و ماهواره و غیره و ذالک، شگفت زده و متحیر گشتند که راویان اخبار هر دو دست را از سرانگشت تا به شانه، به گزیدن گرفته و ناقلان آثار، آثار مدون خود را از هیجان درسته بلعیدند و طوطیان شکر شکن هم در قفسهایشان سر و ته شده و آواز گل پری جون... بعله...اینجایی جون... بعله... را ترنم نمودند!
آری!...از شما چه پنهان که 30 سال است امت همیشه در صحنه ام القرای جهان تشیع ( احتمالن منظور من ایران خودمان است) دارند زیر علم "عمر بن خطاب" خلیفه دوم باقی مسلمین (اهل سنت) سینه می زنند و علی علی می کنند و البته خودشان از این خطای فاحش خود شدیدن بی خبرند!... داده اند پشت اسکناسهای یکصد تومانیشان عکس مسجد عمر یا قبه الصخره را نقش کرده اند و چندین و چند مسجد و مصلی و گنبد و بارگاه از روی این مسجد ساخته اند و سالی چند بار ماکتش را در خیابانها می گردانند و پشتش به اسرائیل انواع و اقسام فحشهای 18 پلاس! می دهند و و و... والبته تمام اینکارها را با فرض اینکه این مسجد، یک مسجد دیگر است، (مسجد الاقصی) انجام می دهند و به جای قبله اولشان، مسجدی را که به یادبود عمربن خطاب بنا گشته را می ستایند!!


مسجد عمر در اورشلیم (مسجد الاقصی در ایران!)ا

مثل اینکه دو سال پیش بالاخره یک هیات از حماس (تندرویان سنی فلسطینی) به تهران میایند و به این اساتید فن امام پردازی و مخترعین تشیع راستین ایرانی می گویند که بابا امت جان! قربان اون صفای مرامتان برویم حتی با چاشنی سید حسن جان نصرالله تان، ای امت فن آور، ملت قهرمان پرور، امید هوا کنان دلاور، این تابوتی که زیرش اشک میریزید اصلن میت ندارد!... بابا مسجد الاقصی این یکیه!!!

مسجد الاقصی در اورشلیم (یک مکان تازه کشف شده توسط عالمان شیعه ما)ا

خلاصه که قرار شده بالاخره بعد از سی سال، تصویر مسجدالاقصای واقعی را پشت اسکناسهای 2000 تومانی چاپ کنند و لابد با زبان بی زبانی بگویند که اگر ما تا حالا فقط 100 تومان، 100 تومان سوتی می دادیم، حالا بفرمائید... در عوض بیست برابرتمام آن خبطها و گافها، جبران مافات کرده و زین پس لااقل تصویر واقعی بنای قبله اول مسلمین را یکهو برایتان از کلاه سیلندریمان بیرون میکشیم. آبراگادابرا...هوپ! و باشد که با ماهواره های بعدیمان، بتوانیم صحت و سقم وجود برج شهیاد (آزادی) را هم به صورت عینی رصد و مکاشفه نمائیم!
باری...اگر چنانچه تمایل داشتید که بیشتر با این دو مسجد آشنا بشوید می توانید این لینکها را ملاحظه بفرمایید: 1-2-3... باشد که ما هم از صدقه سر سوتی های آقایان لااقل به معماری این بناها علاقه ای پیدا کنیم...;)

۱ نظر:

ناشناس گفت...

من یادمه حدود بیست سال پیش یکی از آشنایان ما که آنروزها سمت بالایی در دستگاه دولت داشت روزی به من گفت که این عکس روی صد تومانی ها اشتباه است و تصویر قدس نیست . یعنی اینکه حداقل برخی از حکومتیان از این قضیه مطلع بودند حال اینکه تا به امروز چرا قصدی جهت تصحیح این مساله نبوده بر من نامعلوم است