جستجوی این وبلاگ

۲۴ بهمن ۱۳۹۲

علت انقلاب نابودگر حیثیت ایرانی

پس از گذشت 35 سال از رسوایی و بی آبرویی ملت ما در دنیا شاید بتوان عوامل بیشماری را درباره علت این پدیده شوم (انقلاب) و همچنین دوام و تثبیت آن بیان کرد ولی پس از بررسی چندین و چند شورش و انقلاب در دنیا، سه عامل زیر به زعم من علل اصلی این پدیده دهشتناک بودند:
1-  بیماری و درماندگی جسمی و روحی محمدرضا پهلوی (یعنی ضعیف شدن نقطه قوت اقوام و ملل ساکن در کل فلات ایران) و همزمان رشد اراده ی ناسیونالیستی بیش از حد و غیر هماهنگ شده با غرب در جهت تبدیل ایران به یک قدرت بلامنازع منطقه ای که باعث شد متحدانش (آمریکا و محور خباثت اروپا (انگلیس، فرانسه و آلمان) تبدیل شوند به دشمنانش! و باز همزمان با این دو بیماری (سرطان + ناسیونالیزم قدرت خواه)، گوش سپردن وی به طیف وسیعی از مشاوران نادرست، از مشاوران امنیتی خارجی مثل سایروس ونس، برژینسکی بگیرید تا جاسوسان داخلی مثل حسین فردوست و سید حسین نصر و حتی مشاورانی ابله و بی لیاقت از جمله سران جبهه ملی و شاپوربختیار و ... که نهایتا منجر شد به خروجی بسیار بی موقع از ایران (دی ماه 57) و انتخاب بدترین جانشین ممکن بجای خود و عملی شدن کار بسیار خطرناک خنثی سازی ارتش شد!!
(بختیار واقعا بدترین گزینه ممکن برای جانشینی شاه بود هم بعلت تصمیم گیری های مدنی ابلهانه مقابل پیشامدی کاملا خشن و غیر مدنی و هم پیشینه مبارزاتی با خود شاه)
2- رئیس جمهور دموکرات آمریکا (آمریکا در آن مقطع زمانی از ضعف مشهود سیاستمدار آگاه و تاثیرگذار در سیاست خارجی خود شدیدا رنج می بُرد و البته کماکان هم می برد) و نخست وزیر و رؤسای جمهور و احزاب حاکم متمایل به چپ در اروپای غربی: بریتانیا، فرانسه و آلمان.
3- باصطلاح "نخبگان" کوته بین، با اذهانی فریز شده در قرون وسطی (البته این عامل شاید 5 درصد هم اثر نداشت چون همه جای دنیا الیت ابله دارند و مردم هم اعتصاب و اعتراض میکنند ولی این تحرکات منجر به انقلاب نمیشود) که حکم پیاده نظام جهان غرب را داشتند در سمپاشی برای ورود رهبری کاملا وابسته و آموزش دیده. 
پس سیاستها و عملکرد سه تا آدم اصلی یعنی مثلث "شاه"، "بختیار"، "کارتر و هم پیمانان اروپایی اش" را به مخلوطی ناهمگون از الیت های چپ و مذهبی با چاشنی حمایتی احزاب عقب مانده که بدون تحقیق، خواسته و ناخواسته عمله منویات غربیان شدند؛ بیافزایید و سپس برای دوام این معجون سمی دهشتناک (حکومت ج.ا.)، یک آدم روانی دیگر به نام "صدام حسین" را هم اضافه کنید که با آنتریک خمینی و غرب حمله ای بسیار ابلهانه، نا لازم، ناموفق و بسیار خونین را به ایران انجام داد؛ آنگاه شما براحتی درخواهید یافت که «بعضی اوقات زمین و زمان دست در دست هم میدهند تا چندین نسل بی گناه را بچزانند»!

۱ نظر:

hobol گفت...

I like the way & the angle that you look & view at everything.
Very interesting.