جستجوی این وبلاگ

۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۱

هارای هارای! من فارسم

هارای هارای من فارسم و تورکـها را هم دوست دارم

کرد و بلوچ و لر و لک، همـــه رو از دم دوست دارم...(ادامه👇👇👇)

نه تنها من همـــــــــــــــوطن و همزبونـم دوست دارم

بلکه همه همســــــــــــــــایه های ایرونـم دوست دارم

ارمنی و هندی، عرب هم افغـــــــــــــانو دوست دارم

اصلا مهم نیست کجاییست؛ من انســـانو دوست دارم

انسان که سهله، همــــــــــه ی جاندارانم دوست دارم

جاندار فقط؟ نه! سنگ و خاک و بارانـم دوست دارم

من هر چی که روی زمیــــــــنه، جانانه دوست دارم

چونکه خود «زمین» را من عاشقـــــانه دوست دارم

و اگر اون لحظه ای که بی انتهــــــــــــا دوست دارم

روزی بیــــاد که جمله ی: "من همـه را دوست دارم"

ورد زبون اونهـــــــــــــــایی بشه که من دوست دارم

صـــــــلح میاد روی زمین، اون رو خفن دوست دارم

 

 


هیچ نظری موجود نیست: