جستجوی این وبلاگ

۲۳ شهریور ۱۴۰۱

یک اثبات ساده

 خیلی خوشحالم که هنوز جوهر پست قبلی ام خشک نشده!، مردم و دولت "فخیمه"* انگلستان کاری کردند که صحبتهایم در خصوص کندی ذهن نخبگان یوروپید (نژاد مغرور سفیدپوست اروپایی) بیشتر اثبات گردد:

جریان از این قرار است که در پی مرگ ملکه شان الیزابت، چند روز است که دارند جسدش (یا یک تابوت خالی) را دور کل جزیره می چرخانند و از این کلیسا به آن کلیسا می برند تا ملت هوشیار و آگاه (؟!) انگلستان دسته دسته بیایند و دعا بخوانند و با یک "جسد" وداع کنند!

واقعا خنده دار است. نه؟... آنهم در قرن بیست و یکم.

خب اگر این نشان از مُنتهای ضعف ذهنی سران تصمیم گیر بریتانیای کبیر و مردمان مشایعت کننده شان ندارد، پس واقعا از چه حکایت دارد؟!

واقعا خاک بر سر شاه و نخبگان ما که از چنین سران عقب مانده ای** رودست خوردند و سرنوشت مان افتاد به دست ایشان و البته آنها هم برایمان فرهنگ و دانش خود را به ارمغان آورند: 

بلی؛ فرهنگ و علمی در قالب یک آخوند شیعه با نام امامخمینی! 

////////////////////////////////

*- در تاریخ ما از این کشور با نام دولت فخیمه انگلستان یاد شده که احتمالا از همان Great Britain آمده است. جالب است که خودشان را به دنیا با نام "بزرگ" می شناسانند. جریان کچل و زلفعلی ست :))

**- من همیشه مشکلم با سران و نخبه هاست چون معتقدم عوام همه دنیا تقریبا شبیه به همند.

تکمله: اساسا کسی هست که بتواند ثابت کند که این تابوت دربسته و پلمپ که دور انگلیس میچرخد و دعا و راز و نیاز جمع آوری می کند، اساسا حامل کالبد ملکه است و خالی نیست؟! (گرچه میدانم هیچ فرقی هم ندارد و حماقت عمومی جهان اول! را توجیه نمیکند)

هیچ نظری موجود نیست: