جستجوی این وبلاگ

۱۲ شهریور ۱۴۰۲

تلاش بیشتر برای اتحاد؟...نه؛ ممنون

نظر به صحبتهای شاهزاده رضا پهلوی به تاریخ سوم شهریورماه (هفته پیش) و با توجه به ناامیدی خویش از اتحاد هوطنان غربت نشین، خیلی موجز خطاب به اپوزیسیون مقیم خارج از کشورعارضم که: 

خواهشمندم که دیگر از فک زدنهای مستمر و نامغتنم بر سر عقاید خاص و برتر خود دست بردارید! بله...فهمیدیم که شما هر کدامتان از دیگری و از ما بسیار بیشتر میفهمید و خیر مطلق در آغوش شماست. و در همین یکسال گذشته خوب به ما ثابت کردید که چقدر رشد عقلی برای برقراری اتحادی مستحکم با هم داشته اید... دست شما درد نکند... (اینقدر که من در این نیم سال گذشته از شما خطاب به یکدیگر در پلتفرمهای فضای مجازی فحش یاد گرفته ام، در طول 49 سال گذشته حیات نیاموخته بودم!)

به هرحال دیگر زمان این حرفها گذشته است. سالهاست که گذشته است. بجنبید و پارلمان درست کنید در آمریکا. 👉👉👉(لینک). 

پارلمان نیاز به اتحاد ندارد. باز هم هر کدام می توانید حرف خودتان را بزنید، ولی لااقل دور هم جمع شوید و در یک "پلتفرم رسمی" به این کار قشنگتان! مبادرت ورزید.

ضمنا زور بیخود برای تعیین نوع حکومت آینده و دموکراسی وعدالت انتقالی و از این دست مطایبات هم نزنید. آمریکا و اروپا هرگز نخواهند گذاشت پادشاهی به ایران بازگردد. (بسیار منطقی است و قبلا گفته ام چرا). فقط یک پارلمان قوی بسازید از اکثر گروههای موجود و به اعتبار آن پارلمان شروع به مذاکره با از ما بهتران کنید. هر چه امتیاز خواستند به ایشان (آمریکا و اروپا) بدهید و حکومت مد نظر آنها را بسازید فقط و فقط برای اینکه ابتدا از شر حکومت دینی (یا طاعون و جذام و مالاریا باهم!) خلاص شویم. چرا که هر یک روز ابقای حکومت دینی، معادل است با دهها هفته آسیب و ضرر و عقب افتادگی سخت جبران...

پس کـــــــــــــــش ندهید! سالهاست که فریاد خفه قان می زنم:

تنها راهکار اثرگذار توسط اپوزیسیون خارج از کشور :

پارلمان>کسب اعتماد در بین دولتهای خارجی>شروع مذاکرات جدی با ابرقدرتها برای دادن امتیاز>براندازی>آزادی

بجنبید که خیلی دیر شده…

ولی اگر نجنبید...تنها امید ما میشود کودتای سپاه!

توسط افرادی از این جنس:👇👇👇


همینجا هم درگوشی عرض میکنم خدمتتان که گمان غلیظ! دارم که تمام این قضیه خیزش سراسری پس از قتل مهسا امینی و برنامه ریزی های اعتراضات چه دانشجویی و چه غیردانشجویی نیز کار امثال همین آقای نصیری است که جزو لایه های قدرتمند مخفی درون حکومتی هستند که کم کم دارند خود را نشان می دهند. اعتراض خودجوش و مودجوش! یک شوخی بی مزه است. هر ازدحامی یک مدیر برنامه ریز دارد. شک نکنید.
فشار داخلی به حکومت برای آزاد نمودن حجاب یا لااقل تحمل آن هم از همین کانال است. البته درود بیکران میفرستم به دختران و زنان شجاع ایران. یک درصد قصد ندارم ارزش کار بزرگ ایشان را زیر سوال ببرم که ایشان بزرگان من هستند... ولی اگر وحوش کمتر بر سرشان آوار میشوند بخاطر اختلافات شدید درون حکومت است که نشان می دهد زمان کار خودش را کرده است و قرار نیست یک ابله، برای همیشه ابله بماند. سرها بالاخره روزی به سنگ میخورد…

خلاصه که 
کار خارج نشینها فقط باید اثر قوی بر روی سران دولتهای خارجی باشد. داخل را نمی توانید مطیع برنامه های خود نمائید. داخل؛ حوزه فعالیت شما نیست چون پایگاه فیزیکی-رسانه ای داخلی ندارید و بابت عدم پرداخت هزینه بدلیل دوری شما از مرزها، اساسا کاری اخلاقی و پسندیده هم نیست که برای مردم داخل نسخه های خطرناک بپیچید و از مردم داخل هزینه کنید. 
پس شما کار خودتان را بکنید و خودتان را با درگیر کردن با مسائل داخل کشور خسته نکنید. روی حوزه موثر فعالیت خود یعنی "خارج" تمرکز کنید. آنجا تظاهرات کنید. آنجا پارلمان بسازید. آنجا...آن افراد مذکور و تأثیرگذار در داخل کار خودشان را خوب بلدند تنها مترصد موقعیتند...
راستی کار جدید آقای کویتی پور را شنیده اید؟
خدمت شما: (وقتشه زمونه باطلت کنه رئیس!)👇



هیچ نظری موجود نیست: