جستجوی این وبلاگ

۲۹ تیر ۱۴۰۳

پازل خاورمیانه

 

داعش؟!

پروکسیهای جمهوری اسلامی؟!

حوثی ها؟!

حزب الله؟!

طالبان؟!

جمهوری اسلامی ایران؟!

وجود این اسامی برشمرده برایتان عجیب نیست؟ فلسفه وجودی شان تنها در کشورهای نفت خیز یا دارای منابع قوی معدنی خاورمیانه عجیب و معمایی نیست؟

جواب به این معما یا شما را یک ابله ساده لوح نشان می دهد (چون معتقدید اصلا معما نیست و بخاطر استکبار ستیزی پدید آمده اند!) و یا از دید دروغگویان، یک متوهم و دایی ناپلئونی؛ چون معتقدید اینها توسط همان استکبار پدید آمده اند برای غارت و چپاول مردم منطقه!

یعنی اگر قرار باشد به شما بابت منطق تان از ساخت و تامین مالی و تجهیز تسلیحاتی این گروه ها و حکومتها توسط ایالات متحده آمریکا و تروئیکای اروپا نخندند؛  باید حتما مزخرفات مضحک و بی منطق و ریشه ی رسانه های ایشان را باور کنید که جمهوری اسلامی توسط انقلاب مردم ایران ؟! پدید آمده است و پروکسی هایش هم توسط خودش برای افزایش عمق استرتژیک! و طالبان نیز تنها ساخت سرویس امنیت پاکستان بوده و از این دست مزخرفات بی بنیان و ناثبوتی.

اگردلایل ما مبنی بر چینش این مهره ها توسط غرب سند معلومی ندارد، لااقل منطق که دارد؛ دلایل رسانه های غالب که نه سند دارد و نه منطق و استذلال پراگماتیک و فقط بر اساس مشاهده ظواهر امر شکل گرفته است و ادعاهای بی اساس بدون درنظر گرفتن انگیزه ها و انتفاع عوامل از نتایج امر!

بنابراین یک هیچ به نفع ما "منطقیون" یا بقول رسانه ها "متوهمین توطئه" است...

هیچ نظری موجود نیست: