جستجوی این وبلاگ

۱۲ مرداد ۱۴۰۳

هشدار دوم قدرت دوم

  بیش از دو ماه از قدرت نمایی اول گروه رتبه دوم یا قدرت شماره دو جمهوری اسلامی بود می گذرد. (امحاء ابراهیم رئیسی که در این لینک میتوانید بیشتر بخوانید)

اکنون نوبت به گام دوم از قدرت نمایی این گروه رسید که اینبار گریبان اسماعیل هنیه رهبر حماس را در تهران گرفت که با انفجار بمبی وی را به دیار عدم رهنمون شدند.

در همان پست گفته بودم که اگر باز علی خامنه ای به بی مهری خود به احمدی نژاد ادامه دهد، ما مطمئنا شاهد حذفهای سیاسی دیگری خواهیم بود.

امروز این را دیدیم و باز ادامه دارد...

اینکار نه کار اسراییل بود (بصورت مستقیم البته ورنه شاید موصاد کمک فکری کرده باشد) و نه آمریکا. هیچکدام این دو از حذف هنیه سود آنچنانی نمی برند. تنها کسانی که سود کافی می برند قدرت طلبان آلترناتیو جمهوری اسلامی هستند که با اینکار سه نشان مهم زده اند:

یکی اینکه به آمریکا یعنی خالق خودشان (جمهوری اسلامی) نشان داده اند که چقدر برای جانشینی خامنه ای مناسبترند که اینطور براحتی می توانند آبروی وی را در دنیا ببرند.

و دوم اینکه حکومت را تحت فشار حامیانش برای حمله ی تلافی جویانه به اسراییل بگذارند که این می تواند بسیار بسیار برای حکومت مستقر هزینه بر و سست کننده باشد چون اسراییل نیز بیکار نخواهد نشست. 

و سوم اینکه باز به خود خامنه ای ثابت کنند که حتما باید امتیاز بدهد وگرنه زین پس باید دائم به آسمان ها نگاه کند متوهم گون و هر لحظه در انتظار تیر غیبی مهلک باشد.

مثل قاب زیر که عکاسان بر سر نعش هنیه از او شکار کردند:



هیچ نظری موجود نیست: