جستجوی این وبلاگ

۱۱ مرداد ۱۴۰۴

نفوذ

 کسی هست به من بگه نفوذ اسراییل در ارکان رژیم جمهوری اسلامی چه معنی داره وقتی در اساس این خود "موساد" و "سی آی ای" بودند که در سال 1335 شمسی، "ساواک" را در ایران پایه گذاری کردند و همون تشکیلات "ساواک" بود که از همون ابتدای تشکیل حکومت اسلامی یکی از پایه های مهم ساواما و خود "سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" شد و بعدتر حفاظت اطلاعات و ساس (سازمان اطلاعات سپاه ) و وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی؟!

خب اینها که از اول بودند، اصولا جایی نرفته بودند که بخواهد برگردند و نفوذ کنند...!

شاکله ی اصلی سپاه و ارگانهای اطلاعاتی به ریاست مرموزترین شخص تاریخ معاصر ایران یعنی "حسین فردوست" در اوایل دهه ی شصت همگی تعلیم دیده اسرائیل، آمریکا و انگلستان بودند و بعد هم از خودی هایشان نیروگیری کردند و رفتند و یا حتی با هویتهای جعلی جدید باز هم کنار شاگردان ملای خود (مثل فرضا محمدی ری شهری که خود او هم از رازآلودترین چهره هاست) باقی ماندند... 

در اینجا من فقط نامهای بخش کوچکی از افسران ارشد ادارات ساواک و اطلاعات ارتش شاهنشاهی را  که بعنوان مهره های عملیاتی سرویسهای اطلاعاتی دموکراتها آمریکا و تروئیکا عمل کردند و در حقیقت آنها بودند که طبق دستور، ارتش را خنثی و نظام شاهنشاهی را سرنگون و حکومت را تبدیل به بی نظمی (کیاس) ی به نام جمهوری اسلامی کردند را ذیلا می آورم. اکثریت آنان یا اساسا "هویتهای جعلی" داشتند و یا با اسم واقعی مامور مخفی سرویسهای اطلاعاتی بزرگ روز دنیا بودند که بعدا در جمهوری تازه تاسیس باصطلاح اسلامی تا مدتها همه ارکان اصلی پایه یعنی نهادهای اطلاعاتی و عملیاتی را در دست داشتند.

خودتان ببینید جریان واقعا چه بوده و خود قضاوت کنید که آن "مثلا" انقلاب، چه شوربای مضحک و تلخ و زهرمار ی بوده که با شکر و نمک اطلاعات دروغ و کاملا قلابیبه خورد خلقوللا! داده اند: (واقعا که خوب کلمه ای است این انقلابی که در اون کلمه ی "قلابی" مستتر است.)

ارتشبد مخوف حسین فردوست: نزدیکترین دوست تمام زندگی شاه از ابتدای کودکی (من فکر میکنم این بچه از همون ابتدا بپای فرزند ارشد و ولیعهد رضاشاه بوده است و بنظرم میتوان وی را در زمره ی بزرگترین جاسوسان کل تاریخ بشر بحساب آورد) و سپس قائم مقام ساواک (سازمان اطلاعات و امنیت کشور) که از بدو تاسیس ساواک لغایت سال 1364 کل سازمانهای اطلاعاتی شاهنشاهی و جمهوری اسلامی در دستش بود و وقتی ماموریت تقریبا 60 ساله اش ش تمام شد و از MI6 یا CIA بازنشسته شد، طبق اخباری دروغین مثلا دستگیر شد (به جرم همکاری با کا گ ب) و کتاب خاطرات سراسر فیکی نوشت و باز مثلا در زندان سکته کرد و مُرد و تموم شد و رفت!!! 

(آره تو بمیری، جورج! گوش ما هم مخملی و ما باور کردیم... خلاصه اصن یه وضعی...)

[کلا من تا الان نفهمیده ام که این به اصطلاح محققین از جمله عباس میلانی وطنی و ویلیام شوکراس انگلیسی و غیره... چرا هیچگاه به سراغ حل معمایی به پیچیدگی و عجایبی و مرموزی ناشناخته مانده ترین جاسوس همه ی اعصار و زمانها، یعنی "حسین فردوست" نرفتند و بیخودی رفته اند سراغ افرادی عادی که اصلا معما نبودند؟! شاه و هویدا بدبختها چه معماهایی بودند آخه عُباس، ویلیوم؟!]

باری... بگذریم... کجا بودم؟... آهان!...داشتم اسامی را برملا میکردم!:

علی نصیری: معاون پرویز ثابتی، رئیس اداره سوم ساواک (امنیت داخلی و ضد خرابکاری) که بعد شد مشاور آخوند مرموز ری شهری!، 

تیمسار حسن علوی کیا: از بنیانگذاران ساواک و معاون امنیت داخلی، رئیس ساواک برلین... سپس به درخواست مهدی چمران شد مشاور دولت بازرگان در ضدجاسوسی!، 

دکتر حسین بی آزاران: رئیس اداره چهارم ساواک، تعلیم دیده در اسراییل و آمریکا (18 دوره) و سپس معلم نیروهای اطلاعاتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی!، 

سرلشگر سیروس فرزانه: افسر ارشد ارتش/ساواک و سپس مشاور نزدیک محمد محمدی ری شهری!، 

سرتیپ منوچهر هاشمی: رئیس اداره ی هشتم ساواک (ضد جاسوسی) و سپس همکاری با اولین دولت جمهوری اسلامی، 

سرتیپ حسین کاوه: معاون ساواک مشهد... سپس همکاری با اسلامیون، 

سرهنگ اکبر فرازیان: از مدیران اداره هشتم/دوم ساواک... سپس همکاری...، 

جواد ماکوئی: مدیر میانی ساواک در بخش فنی.اطلاعاتی... سپس معاون ری شهری...

و خیلی اسامی دیگر از جمله: سرهنگ رضا شفیعی، سروان بهمن احمدی، سرگرد حمیدرضا خسروی، سرهنگ محمدعلی علوی مهر، سرهنگ ناصرنوذری، سرگرد پرویز نیکخواه، سرهنگ محمود فرجامی و ده ها و شاید صدها افسر اطلاعاتی تعلیم دیده ی دیگر...*

ضمنا برخی از همین اسامی بالا یا اسامی دیگر هم می توانند کاملا فیک و دروغین باشند، فرضا طرف اصلا ایرانی نبوده باشد که مطمئنا از این دست موارد هم کم نبوده است.
________________
*- منبع اسامی برشمرده: AI

هیچ نظری موجود نیست: