جستجوی این وبلاگ

۰۲ آبان ۱۴۰۱

هفت زن قهرمان من


هفت زن قهرمان من، افراد زیر هستند:

1- فرح پهلوی (صفات بارز: تجربه بالا در مدیریت، خردمندی و ایران دوستی واقعی) من از او "شرافت و اصالت در مبارزه" را می آموزم.

2- مسیح علینژاد (صفات بارز: شجاعت، عیب یابی اصل معضلات و صراحت لهجه)

من از او "مبارزه با تمام ابزار و امکانات در دسترس" را می آموزم.

3- فاطمه سپهری (صفات بارز: شجاعت بی حد، آزاداندیشی و عدم تسلیم)

من از او "مبارزه با دلاوری" را می آموزم.

4- نرگس محمدی (صفات بارز: مشابه خانم سپهری + دانش حقوقی)

من از او "مبارزه با پشتکار زایدالوصف، بی پروایی و مبارزه در خط مقدم" را می آموزم.

5- الهه بقراط (صفات بارز: دانش سیاسی و تجربه سترگ مبارزه بلندمدت رسانه ای)

من از او "مبارزه با قلم" را می آموزم.

6- دریا صفایی (صفات بارز: سیاست مدار برجسته، وکیل مبرز در پارلمان اروپایی)

من از او "مبارزه در میدان رسمی سیاست دنیا" را می آموزم.

7- نازنین بنیادی (صفات بارز: ارتباطات شایسته با حکام دنیا، رل مدل برای جوانان)

من از او "مبارزه برای حقوق دیگران" را می آموزم. چون واقعا خودش نه در ایران زندگی کرده و نه نیاز به زندگی در ایران دارد.

در رویایم و به گمانم بهترین شورای رهبری ممکنه برای ایران در این زمان یک شورای رهبری هشت نفره است؛ شامل هفت شیرزن بالا به اضافه یک مشاور به نام "امیر طاهری" استاد واقعی کارشناسی و تحلیل مسائل ایران، چه قبل و چه پس از فاجعه سال 57.

من از امیر طاهری "تحلیل صحیح" را می آموزم.


هیچ نظری موجود نیست: