جستجوی این وبلاگ

۱۴ مهر ۱۴۰۳

فکتی دیگر در جهت اثبات وجود بحران سازان

 بابا بایدن اسلامیون دیگه باید به چه زبونی بگه به پسر نازم جمهوری اسلامی (اگر نگوییم "پت نازم") دست نزنید و اذیتش نکنید؟! 

نظراتش را فقط طی دو روز گذشته بخوانید:

Biden says US would not support Israeli strike on Iran nuclear sites

Oct 05 2024


توضیح اینکه "بایدن" ابتدا گفت اسراییل در تلافی حمله موشکی جمهوری اسلامی جانم به اسرائیل، تاسیسات هسته ای اسلامی ام را نزند و سپس گفته به تاسیسات نفتی ام هم خط نیاندازید و احتمالا همینجور بگذرد فردا میگوید کلا بیخیال ما (جمهوری اسلامی) شوید و بروید جلوی خونه ی خودتان بازی کنید؛ حالا بچه ام قربونش برم، چهار تا موشک هم هوا کرده. به شما که نخورده که بی بی جون!؛ چرا میخواهید بزنیدش...گناه داره بچم...(گریه ی حُضار)!

این تازه دموکراتهای آمریکا هستند که رویشان نمیشود به صراحت بگویند دست به نماینده شان در خاورمیانه یعنی جمهوری اسلامی نزنند، که آنهم بخاطر رقابتهایشان با جمهوری خواهان بر سر فتح کاخ سفید و چهار سال بخور بخور بیشتر است. در حالیکه اروپاییها رسما مخالف هر نوع جواب اسراییل به موشکهای خامنه ای کوچولو هستند به این ادعا که تنشها در منطقه زیاد میشود و جنگ جهانی سوم راه میفتد و از اینجور لاطائلات مضحک... که ای الاهی موش کور بخورد ایشان را با اینهمه نگرانی از محو صلح در خاورمیانه و جنگ که موشه لااقل نبینه چی داره میخوره!...

خب...اینهمه فکت مهم را دیدید؟ 

ولی لابد این نشانه های خورشیدوار از حمایت غربیان مهم نیست و باز باید حتما یک مشت "ریتاردد"* خارج نشین در رسانه های فارسی زبان دور هم جمع شوند و تحت نام "کارشناس"؛ باز تحلیلهای آب دوغ خیاری از خودشان در بکنند که جنگ بد است و ویرانی است و خرابی است و چنین است و چنان و اصلا هم کاری به این نداشته باشند که غرب، اساسا جنگ خود را با ایران از سال 1979 آغاز کرده است و ایران را اشغال کرده است و ویرانی های این مدت زیرساختهای کشور هم دلیل و فکت بدیهی، حاضر و جلوی چشمانشان بال بال می زند.

...بگذریم...

و اما  در راستای "واقعیت" بالا ولی از سویی دیگر میخواهم بگویم که اگر بحران سازان واقعا بخواهند براحتی هم می توانند هر بحرانی را بخوابانند. در همین خصوص ذیلا فکت مهم دیگری را برایتان می گشایم بر اساس اتفاق همین دیروز جمعه در نمازجمعه ای که علی خامنه ای پیش نمازش بود:


مقدمتا عرض کنم خدمتتان که این کاملا درست است که جمهوری اسلامی را "مردم ایران" که توده ای غیر متشکل، بی سلاح و بی راهبر هستند هرگز نمی توانند ساقط کنند ولی آیا دقت کرده اید که همین کار بنظر بسیار صعب و مشکل برای سازندگان ایشان (جمهوری اسلامی)، فقط خرج یک حمله ی موشکی ساده است! 

باور کنید در هیچ کجای دیگر دنیا شما نمی توانید تمام ساختار و فلوچارت حاکمیت یک کشور را انقدر سهل الوصول یکجا جمع کنید و به بهانه ی یک فریضه دینی فرضا همه شان را در یک نقطه گیر بیاورید و باز باور کنید شاید همین هم یک ترفند، ساخته و پرداخته ذهن سازندگان اینها باشد (البته چندان مطمئن نیستم) که اگر زمانی خواستند به واسطه ی عدم تمکین و چموش بازی ایشان، حذفشان کنند؛ بتوانند اینکار را به طرفه العینی بدون هزینه کرد بسیار، انجام دهند و سپس با دیگری جایگزینشان کنند.

تمام ویترین جمهوری اسلامی


شما در نمایش نمازجمعه دیروز (تصویر بالا) به وضوح دیدید که در 5 صف اول نماز در مصلی یک ویترین تمام و کمال و تاکید می کنم "ویترینی کامل از سران جمهوری اسلامی" در یک نقطه جمع بودند! ...(چرا ویترین؛ چون اصل جمهوری اسلامی که فرماندگان آن هستند، اساسا در ایران نیستند)... سران سه قوه، نمایندگان مهم مجلس، آدمهای بانفوذ، سران نیروهای مسلح و ... همه بودند. یعنی اگر اراده بکنند، براحتی آب خوردن میتوانند این 5 صف اول را محو کنند و دیگر هیچکسی از حکومت فعلی باقی نماند و براحتی بتوانند تعویض رژیم کنند.

ولی این 5 صف نمازگزار یعنی سران رژیم اسلامی، فعلا که دارند با تمام توان و قوای خویش، کل 5 منفعت اصلی غرب را تمام و کمال تامین می کنند و بنا بر همین هم ست که ایشان هرگز نمیخواهند و نمیگذارند به ایشان حتی کوچکترین خطی بیفتد وکمترین گزندی ببینند. آنان (پدران غربی ملایان) نگاهبانی از جمهوری خودساخته اسلامی شان را اصلی اساسی در سیاستهای تنظیم و کنترل "خاورمیانه شیرده" می دانند. اینها👇👇👇👇

نگاهبانان جمهوری اسلامی؛ از راست: استارمر، بایدن، شولتس ومکرون


شاید بپرسید کدام منافع اصلی غرب در ایران را میگویی. 

بفرمائید؛ بشمارید:

1) تأمین نفت ارزان و همیشه در دسترس، 

2) تأمین گاز بسیار ارزان، 

3) تأمین منابع معدنی مفت یا بسیار ارزان، 

4) تأمین مواد اولیه پتروشیمیایی و صنعتی بسیار ارزان 

و در نهایت 

5) بحران سازی در خاورمیانه (برای تامین تسلیحاتی همیشگی خاورمیانه و فرمانبری تضمینی دولتهای منطقه از نیروهای ائتلاف غربی و همچنین عروسک خیمه شب بازی ایشان به نام "سازمان ملل متحد" به عنوان "پاسداران صلح" یا "صلح بان"!!!)

و درست همین 5 منفعت اصلی است که "دلیل و فلسفه وجودی موجودی به نام جمهوری اسلامی" و شکست ناپذیری ظاهری آن است.

با شعری از سر درد، مطلب را می بندم:

«آی نفت... آی نفت... 

تو کی پر میکشی از سفره هایمان

دقیقا بگو کی ما را از وجود سیاهت محروم میکنی 

تا بلکه سپیدی را نیز ببینیم

روزی؟

قبل از مرگ»

//////////////////////////////////////////

*- ریتاردد به معنای "عقب مانده" است ولی چرا فارسی ننوشتم؟ چون کارشناسان آمریکا نشین بهتر متوجه آن میشوند!!


هیچ نظری موجود نیست: